loading...
ضد شیطان پرستی
توحید ابراهیمی بازدید : 18 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

 

خبر بسیار فوری - در ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۲ قرار است حادثه مهمی اتفاق بیافتد که جهان و البته خاورمیانه را تحت تاثیر قرار می دهد...

به روايت زیر توجه کنید:
شورشيانى از جانب تركها دست به طغيان می زنند و در پى آن فتنه روم اتفاق می افتد. (بحار: 52 / 237)

. . . دقت کنید:

سخنرانی بوش پدر در 11 سپتامبر 1990

2001 = 11 + 1990   (حمله به برج های تجارت جهانی نیویورک در 11 سپتامبر 2001)

2012 = 11 + 2001 ( حمله به قسمت های مختلف اروپا در 11 سپتامبر 2012 )

آیا می دانید چرا عدد 11 برای آنها مقدس است؟!

زیرا 11 عدد شیطان است و در قرآن کلمه (ابلیس) 11 بار تکرار شده است . . .

توحید ابراهیمی بازدید : 24 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)


شاه سعودی در نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا به وی تضمین داد که در صورت حمله فراگیر به سوریه تمامی هزینه های این حمله را پرداخت می کند و مانع از افزایش قیمت نفت در بازار جهانی می شود. 

 
به گزارش فارس، هفته نامه فلسطینی المنار اعلام کرد که عربستان سعودی به دولت آمریکا اطلاع داده است که آمادگی این را دارد که تمام هزینه های تجاوز همه جانبه به سوریه و تخریب مراکز دولتی سوریه و تجزیه ارتش آن را پرداخت کند.
 
المنار به نقل از منابع نزدیک به خاندان آل سعود فاش کرد که شاه عربستان سعودی در پیامی دست نویس که برای باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا فرستاده، تاکید کرد که عربستان تضمین می کند که در صورت حمله به سوریه قیمت نفت در همان معدل کنونی خود باقی بماند و افزایش پیدا نکند، عربستان همچنین تاکید کرده که در صورت حمله افزایش صادرات نفت عربستان به همراه افزایش صادرات نفت لیبی جبران کمبود نفت در بازارهای جهانی را خواهد کرد.
 
بنا بر اعلام این منابع، ریاض با وجود پایداری ملت و دولت سوریه در مقابل بحران ها به همراه آمریکا اعتقاد دارد که باید ملت سوریه را به فرسایش اقتصادی و نظامی کشاند تا در آینده در مقابل هر درگیری احتمالی بین ایران و اسرائیل بی طرف باشد.
 
همچنین در حال حاضر سناریوی مشابهی نیز در دست اجراست تا حزب الله لبنان نیز در درگیری احتمالی آینده میان ایران و اسرائیل بی طرف باشد. این سناریو از طریق ایجاد بحران های داخلی در لبنان و افزایش چالش های امنیتی در آن دنبال می‌شود و بحران های امنیتی در هفته های آینده در لبنان روند رو به رشدی خواهند داشت تا حزب الله لبنان در تامین منافع داخلی خود در قبال توطئه های فرانسه و رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس که با تامین مالی کشورهای خلیج فارس انجام می شود، سرگرم شود.

توحید ابراهیمی بازدید : 24 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (1)

 

تصویر آرشیوی از پرتاب موشک از روی ناو ایرانی در جریان رزمایش ولایت 90
در ميان لفاظي‌هاي جنگ‌طلبانه اسرائيل عليه ايران، گفته می‌شود امريکا در پيامي، عنوان کرده است که واشنگتن در صورت هر گونه حمله يک جانبه تل آويو به تاسيسات اتمي ايران، از اسرائيل حمايت نمي‌کند.


روزنامه اسرائيلي يديعوت آهارنوت گزارش داد، مقامات ارشد دولت باراک اوباما، رئيس جمهور امريکا چند روز پيش در پيامي سري، اعلام کردند، در صورتي که اسرائيل تصميم بگيرد حمله‌اي «يک جانبه و بدون هماهنگي» به ايران ترتيب دهد، امريکا از اين رژيم حمايت نخواهد کرد.

اين روزنامه مي‌افزايد، امريکا قصد دارد از حمله ايران به تاسيسات امريکا در منطقه خليج فارس، جايي که واشنگتن ناو هواپيمابر و چندين پايگاه نظامي دارد، جلوگيري کند.

مقامات سياسي اسرائيل خاطر نشان کرده‌اند که اين اقدام امريکا نشان از تيره‌تر شدن روابط ميان واشنگتن و تل آويو دارد.

برخی کشورهای غربی و اسرائيل بارها براي اعمال فشار به منظور توقف برنامه انرژي اتمي تهران، ايران را به استفاده از گزينه نظامي تهديد کرده‌اند. تل آويو ادعا مي‌کنند که برنامه انرژي اتمي ايران شامل فعاليت‌هاي نظامي است.

ايران ضمن رد اين ادعاها، تاکيد دارد که به عنوان يکي از امضاکنندگان پيمان منع گسترش تسليحات اتمي (ان پي تي) و يکي از اعضاي متعهد آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، حق توسعه و دستيابي به فن‌آوري اتمي براي اهداف صلح‌آميز را دارد.

مقامات ايراني همچنين گفته‌اند، هر گونه تجاوز نظامي به کشور، با پاسخي دندان‌شکن روبرو خواهد شد.
توحید ابراهیمی بازدید : 24 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

در اواخر مردادماه ۸۸ تب «جومونگ» تهران را فراگرفت و عده اى از خبرنگاران رسانه هاى مختلف به دنبال اين بودند كه با آمدن جومونگ به تهران سريعاً خود را به او رسانده و گزارش هاى مفصلى را براى رسانه هاى خود تهيه كنند.

توحید ابراهیمی بازدید : 26 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)
سلام برتمام بازدیدکنندگان گرامی

در این وبلاگ ما بنر تبلیغاتی و لوگو  هم می سازیم با قیمت  بسیار کم و همچنین اگر بعضی از بازدید کنندگان می خواهند با گذاشتن بنر خود در وب ما تبلیغات کنند ما پولی به عنوان دستمزد از انها دریافت خواهیم کرد.


ساخت بنر تبلیغاتی بدون تصویر=2000 تومان

ساخت بنر تبلیغاتی با تصویر زمینه=3000 تومان

قرار دادن بنر شما به مدت 1 هفته=4000 تومان

قرار دادن بنر شما به مدت 15 روز= 8000 هزار تومان

قرار دادن بنر شما به مدت 1 ماه=13000 هزار تومان


ساخت لوگو=2000 تومان

قرار دادن لوگوی شما در وب ما به مدت 1 هفته=4000 تومان

قرار دادن لوگو ی شما به مدت 15 روز=6000 تومان

قرار دادن لوگوی شما در وب ما به مدت 1 ماه=10000هزار تومان


بعد از انتخاب مبلغ پول را به این شماره کارت واریز کنید2886 6719 1010 5892 بانک سپه به نام اقای رمضان ابراهیمی  واریز کنید بعد از واریز در نظرات نظر بگذارید که واریز کردید سپس ما  جواب را زیر نظر شما در همین وبلاگ خواهیم نوشت. و **حتما نام وبسایت خود را ذکر کنید.**

مثال:

من مبلغ 2000 تومان برای بنر بدون تصویر را به این حساب واریز کردم

جواب:با تشکر.در حال ساخت بنر شما هستیم

توحید ابراهیمی بازدید : 18 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

 


بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

بافومت چيست ؟

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 



تاريخچه بافومت

بز "مندز" هم معني همان مار بزرگي است كه حوّا را فريب داد، ابليس، شيطان، لوسيفر يا بز بافومت. بافومت ِ"لاوي" در قرن نوزدهم و در ارتباط با شيطان پرستان و جويندگان علوم خفيه دوباره زنده شد. تصويري كه ما از بافومت در رسانه هاي اصلي مي بينيم توسط "اليفانس لاوي" كاباليست تحسين شده قرن نوزدهم و كسي كه كارش رمزگشايي از جادو بود خلق شد.

لاوي سفر خود را به عنوان يك كاتوليك كه خيلي دوست داشت به يك منصب مذهبي در كليسا برسد آغاز كرد، در حاليكه مسيري كه در پيش گرفته بود او را بيشتر به پيگيري و مطالعه جادو هدايت كرد. لاوي اسم واقعي او نبود بلكه حاصل تلاش او براي تبديل كردن اسم انگليسي خود به زبان عبري بود. در كتاب اولش با نام Dogme et Rituel de la Haute Magieاين مقدمه مشهور آمده است:

"پشت پرده تمام تمثيل ها و حكايتهاي كاهني و عرفانيِ آموزه هاي باستان، پشت تاريكي و مصائب عجيب و غريب تشريفات ورود، زير مهر و موم همه آثار مقدس، در خرابه هاي نينوا و تـِبس، روي سنگهايي كه از معبدهاي قديمي فرو مي ريزند و روي چهره سياه شده ابوالهول آشوري و مصري در نقاشي هاي هيولاگونه و حيرت آوري كه براي مومنان هندي به عنوان صفحاتي الهام گرفته شده از "ودا" كتاب مقدس هنديان تفسير مي شود،

در نمادهاي مرموز از كتاب هاي قديمي ما  در مورد علم كيميا، در مراسم تمرين براي پذيرش در كليه جوامع مخفي، نشانه هايي از يك عقيده يافت مي شود كه همه جا و همه جا به دقت پنهان سازي شده است."

توحید ابراهیمی بازدید : 43 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (1)

 

اهنگ رپ جدید و بسیار از حسین داتیس به نامه نامه نفرین که در جواب به هتاکی های فردی حرام زاده به نامه شاهین نجفی که به امام هادی(ع) و امام زمان(عج) و بارگاه مقدس امام رضا (ع) کرده است خوانده شده تا جوابی دندان شکن به دشمنان اسلام مخصوصا شیعیان داده شده باشد تا دیگر شاهد همچین بی حرمتی های به مقدسات شیعه نشود در ضمن در پخش این این اثر بر روی تمام سایت های خود کوشا باشید و سایت های طرفداران این حرام زاده تا بفهمند شیعه در هیچ زمینه ای عقب نمی نشیند برای دانلود بر روی لینک زیر عکس کلیک کنید

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

http://www.uploadbaz.com/ka9ffioy46h4/HoSseIn_D@TIS_(NEFRIN_NAME_DISE_SHAHIN_NAJAFI).mp3.html

توحید ابراهیمی بازدید : 27 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

سه شنبه دهم مرداد 1391

از سال 2005 تلاش های مشکوک و در عین حال پرواضحی در رسانه های غربی و صهیونیستی با محوریت ضدیت با "محور مقاومت" شکل گرفت که راس آن و هدف غایی و نهایی آن جمهوری اسلامی بود و تمام فتنه ها به ایران ختم می شد، سران صهیونیسم جهانی همچون "موشه یعلون" رسما اعلام می کردند مراد ما از جنگ با حزب الله لبنان "33 روزه در سال 2006 " فتح اولین و مهمترین سنگر ایران است.

اما آنچه در این جستار به دنبال توضیح آن هستیم بحثی دیگر است و آن ارتباط انگلیس و علی الخصوص لندن به عنوان بهانه ای برای حمله مجدد به محور مقاومت(ایران،سوریه ،حزب الله).

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبسایت مارا چطور دیدید؟
    درباره ی وبلاگ



    سلام بر تمام بینندگان گرامی این وبلاگ برای حمایت از استاد رائفی پور و ضد شیطان پرستی و ضد صهیونیست و آمریکا ساخته شده. یا مهدی ادرکنی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 2,287
  • فروشگاه سایت


    لوگو و بنر دوستان
    بنر ما


    برای دریافت کد بنر سایت در راه دین لطفا یا عضو شوید یا با ما ارتباط بر قرار کنید Create your flash banner online in 5 step